English Breakfast

Podstawą angielskiego śniadania są 2 angielskie kiełbaski, 2-3 plasterki boczku, jajko sadzone lub jajecznica, pomidorki z puszki, duszone pieczarki, no i oczywiście "backed beans" (fasola). Śniadanie podawane jest z tostami. To naprawdę  jest ogromna porcja i bardzo niezdrowa. To "processed food" i do tego smażone.
Odkąd zamieszkałam w Anglii zmieniłam (częściowo) moje zdanie, co do tego dania
i od czasu do czasu, sama się nim zajadam. Może nie w oryginalnej formie, ale na pewno zdrowszej. 


Na moim talerzu nie ma kiełbasek angielskich, bo chyba nigdy się do nich nie przekonam.  Również, zamiast smażenia, grilluję: boczek, pieczarki i świeże pomidorki lub inne warzywa.
Śniadanie serwuję z domowym chlebem, własnej produkcji. 


Tu poniżej kilka zdjęć.




Smacznego:)  

Komentarze

  1. Jajko sadzone, boczek, kiełbasa, jajecznica. Jeeej, strasznie to musi być tłuste!
    dariawkuchni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grillowane nie jest aż takie tłuste. A po takim śniadaniu masz siłę na cały dzień. Również bez dodatku chleba spasuje osobom na diecie Low carb:) pozdrawiam

      Usuń
  2. śniadanie nie dla mnie, zdecydowanie nie moje smaki ,ale raz na jakiś czas czemu nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w moim stylu też nie...raczej bym wybrała jedną z Twoich propozycji...ale czego człowiek nie zrobi dla treningu:) pozdrawiam

      Usuń
  3. A ja właśnie przepadałam za kiełbaskami angielskimi. Są takimi grubymi patyczkami :P I są bardzo słone. (PrzepadaŁAM, bo przeszłam na wegetarianizm w styczniu).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się do nich przekonałam ale sięgam tylko po takie które mają 98% mięsa i bez zbędnych składników, muszą być też bez glutenu bo nie toleruję:) pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty