Bananowe smoothie w marokańskim stylu

Dlaczego, jak na złość pada, gdy mam wolny dzień? I to do tego mamy dziś Dzień Dziecka...
Mimo tego, dzień mija całkiem miło ... spacer, ciacho i kawa w kawiarni, nowe spotkania
i mnóstwo pysznego jedzenia:). Dodatkowo mam czas na nadrobienie zaległości na blogu, a nazbierało się ich trochę.


Na początek podzielę się z Wami pysznym orzeźwiającym koktajlem, który mam nadzieję podbije wasze serca a raczej kubki smakowe i zagości w Waszym letnim menu ;)

Serdecznie polecam.



Składniki:
  • 1 dojrzały banan
  • 300ml schłodzonego niesłodzonego mleka migdałowego
  • garść świeżych liści mięty
  • garść świeżych liści mięty czekoladowej (niekoniecznie można dać zwykłą lub miętę cytrynową)
  • kardamon (u mnie 5 nasion pozbawionych łupinek lekko rozgniecionych w moździerzu)
  • 1/2 łyżeczki cynamonu
Wszystkie składniki umieszczamy w blenderze i miksujemy do uzyskania gładkiej konsystencji.



Smacznego...
Oczyszczające smoothies

Komentarze

  1. Cudo ;) z takim miksem przypraw smoothie jeszcze nie piłam, ale banan to u mnie podstawa wszelkich koktajli ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mięta czekoladowa? ;o Pierwszę słyszę, ale brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz w sklepie ogrodniczym wąchałam sobie zioła podszedł do mnie pan z obsługi urwał listek z jednego krzaczka, roztarł w ręce i powiedział abym tego spróbowałam. Połączenie mięty z zapachem czekolady, po prostu się zakochałam a doniczka z miętą czekoladową wylądowała w koszyku:)
      Tutaj link do jednej ze stron o tej roślince: http://www.gardeningknowhow.com/edible/herbs/mint/growing-chocolate-mint-herb.htm

      Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty