Libster Blog Award 2015

Już kilka tygodni temu Małgosia z Fiołkowej Kuchni Małgorzaty nominowała mnie do Libster Blog Award 2015. Dziękuję ślicznie za wyróżnienie i przepraszam za długie opóźnienie.

Z wyróżnienia bardzo się cieszę. Dodatkowo motywuje mnie ono do dalszej pracy oraz kreowania pysznych dań i wypieków:).


Gosia poprosiła o kilka informacji na mój temat. Poniżej znajdziecie pytania i moje odpowiedzi:

1. Jakie aromaty najczęściej unoszą się w Twojej kuchni?
orientalne, kuchnia indyjska króluje
 
2. Co sprawia Tobie największą radość?
podróże i odwiedzanie nowych miejsc
 
3. Z czym kojarzy Ci się słodki smak?
dzieciństwem
 
4. Ulubiony owoc?
truskawki i jagody
 
5. Twój ulubiony kolor tęczy?
zielony
 
6. Najsmaczniejsze lody to?
czekoladowe
 
7. Jaki smak kojarzy Ci się z dzieciństwem?
knedli ze śliwkami i smażoną bułką tartą no; smak piernika; lody śmietankowe w kostce chyba nazywały się bambino; kaskada
 
8. Wolisz kisiel czy budyń?
budyń
 
9. Jogurt naturalny czy z owocami?
naturalny a owoce można dodać samemu:)
 
10. Co cenisz w ludziach najbardziej?
szacunek do innych
 
11. Jakie są Twoje ulubione zioła?
bazylia i oregano
 
 
 
Moje pytania do nominowanych blogów to:
 
1. Noc czy dzień?
2. Ulubiona pora roku?
3. Zapach lata to dla Ciebie?
4. Spokój czy przygoda?
5. Potrawa która cię odzwierciedla?
6. Ulubiona kuchnia?
7. Gdybym miała/miał tylko 3 składniki co bym przygotowała/ł (podaj składniki)?
8. Gdy jest mi smutno sięgam po....?
9. Co sprawia mi radość?
10. Czym lubię się dzielić z innymi?
 
 
Blogi, które nominuje to:
 
 
 
 
 
Dzięki i serdecznie pozdrawiam:)
 

Komentarze

Popularne posty