Zielony krem do ciast i deserów (bezglutenowy, wegański)

Cześć kochani, w ten ostatni wieczór października, postanowiłam podzielić się moim autorskim przepisem na zielony krem. A, że dziś Halloween, to idealnie nada się do dekoracji ciast i babeczek dla pociesznych strzaszydeł, które zapukają nam do drzwi.

Ja swój krem wykorzystałam do udekorowania babeczek, które dobrze już znacie. Pamiętacie mój przepis na siemienną babeczkę z mikrofali. Jeśli wam posmakowała to wystarczy podwoić składniki, a uzyskamy 6 mniejszych babeczek. Ja swoje piekłam 4 minuty w silikonowych foremkach oczywiście w mikrofali.
Naprawdę było pysznie, a zielony krem nadał im charakteru:).

Pewnie zastanawiacie się, jak udało mi się stworzyć taki piękny odcień zielonego. To muszę się przyznać, że to nie ja, tylko Natura nadała awokado taki piękny kolor.  Ja dodałam tylko kilka aromatycznych przypraw i zmieniłam w krem:) .

To już tyle mojego pisania, czas na przepis i zdjęcia...






Składniki na krem:
  • 1 duże dojrzałe awokado
  • 2 łyżeczki syropu z korab (może być syrop z agawy lub klonowy)
  • 1 płaska łyżeczka zmielonego kardamonu
  • 1/2 łyżeczki cynamonu

Wszystkie składniki umieszczamy w misce i ręcznym blenderem miksujemy na gładki krem. Gotowy krem wykorzystujemy do dekoracji. Świetnie smakuje osobno z dodatkiem bakalii.



Smacznego...

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Po kilku godzinach zciemnial, miał kolor lekko brązowawy:( przeczytałam na innym blogu że jak awokado skropi się sokiem z cytryny to nie ciemnieje:) będę więc eksperymentować:)...
      pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty